Craciun fericit!

Am 60 de mesaje necitite in inbox, vreo 10 subiecte care asteapta sa fie scrise, insa n-am gasit ragazul s-o fac corespunzator, amici virtuali care ma inhiba prin prolificitatea lor ori prin perseverenta de a publica orice le trece prin cap, treburi neterminate pe-acasa dar, in general, sunt fericita.

Am nelinisti care ma bintuie, oameni care uita sa sune atunci cind astept eu cel mai mult, carti de citit si lucruri de invatat dar, in general, sunt fericita.


Am prieteni buni, copii inteligenti si cu prea multe intrebari fara raspuns, citeva certitudini si zile cind nu sunt fericita. Dar asta este viata si, pentru ca inca mai pot visa, sunt fericita...


Un ingeras, pentru tine!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tulcea de alta data...

Voturi albe, voturi naive

Ritualul electoral: farsa organizata de elite