Crin-Obama al nostru!



Revolutia Crin -asa voi numi evenimentul alegerii lui Crin Antonescu la conducerea PNL, lasa urme subtile in urbea in care politicianul si-a facut debutul. In ce masura putem noi, tulcenii, sa ne arogam victoria lui Crin, este o chestiune discutabila insa toti cei care, in '90, au injghebat opozitia la Tulcea au avut, in 20 martie, un moment de gratie.

Personal, mi-l amintesc cum a urcat in '90, la primele alegeri libere, in acea perioada cind era foarte riscant sa afisezi un semn electoral, altul decit FSN, pe treptele Prefecturii din Tulcea, locul unde se rosteau discursurile electorale, tinerel si subtirel, cu pletele in vint, pentru prima interventie a PNL. Ca jurnalista incepatoare care eram pe-atunci, am avut o stringere de inima vazindu-l atit de fragil si atit de singur cum parea, in micul sau grup de sustinatori, alaturi de batrinii si versatii politicieni mai mult sau mai putin comunisti, mai mult sau mai putin fesenisti.

Asa s-a facut ca azi-dimineata sa intilnesc la chioscul de ziare doua venerabile doamne taraniste care isi rezervasera Jurnalul National, cu tot cu "Cel mai iubit dintre paminteni". In ploaia subtire si rara, mai mult distr-un reflex al tineretii avide de carti am cerut si eu un JN, insa cele doua doamne il epuizasera... :-) Am plecat fara Ciutacu, dar cu sfatul sa merg la chioscul de linga Diana (magazinul universal din centru :-) caci se deschide la 9, iar la 9 fara 10 nu am cum sa-l (sa-i) "scap"...

Am ajuns la serviciu cu zimbetul pe buze: pe "Cel mai iubit dintre paminteni" il aveam in electronic, cel mai iubit dintre tulceni este pe drumul spre presedintie, doamnele venerabile il adora inca pe Preda iar viata este frumoasa.


P.S. Este sau nu este Crin "Obama al nostru"? M-am gindit la asta de cind tot aud, unde nici nu ma astept, aceasta sintagma. Este o eticheta draguta si poate fi catapulta lui inspre presedintie.
Va fi el bun pentru Romania? Daca ar fi sa ma gindesc la tenacitatea cu care si-a urmarit visul liberal, la inteligenta lui vie, la simtul umorului si modestia nativa voi spera pentru el.
Pentru el si pentru noi.

Comentarii

Kolukul a spus…
intre Crin Antonescu si Barack Obama e ca diferenta intre Aurelian Andreescu si Elvis Presley. sau ca aceea intre Corina Chiriac si Dolly Parton.

Mai continui? :)
Luciana a spus…
Imi plac comparatiile tale. Este adevarat ce spui, cita vreme si intre Romania si SUA sunt atit de evidente diferente, iar mentalitatea americanilor este la un ocean departare de cea mioritica ... Insa, imi dai voia sa sper? :-)

Postări populare de pe acest blog

Tulcea de alta data...

Voturi albe, voturi naive

Ritualul electoral: farsa organizata de elite