Cum am petrecut "Earth Hour"




A trecut "Ora Pamintului" pe linga mine, n-am apucat nici sa-i fac un pic de reclama, nici sa-mi manifest totala adeziune, atit doar -am remarcat din emisiunile de la radio, pe EuropaFm, cita negativitate de inconjoara. Veti stinge lumina simbata, la 20,30? - a fost intrebarea zilei, iar raspunsurile au fost aiuritoare. "Nu, pentru ca este meciul"...a fost cel mai frecvent dintre ele, "Nu, pentru ca marii consumatori sunt responsabili de "starea planetei"... (semn clar ca nu a fost inteles sensul acestei actiuni), "nu, pentru ca prea repede imbratisam ideile americanilor" (dar "Earth Hour" n-are treaba cu America fiind lansata in Australia - trebuia doar sa citesti un pic pe net), "nu, pentru ca radioul ar trebui sa "atace" subiecte cum ar fi... blablabla" (noroc ca i-a fost retras microfonul guralivului circotas), si tot asa... Femeile au fost mult mai receptive, ele angajindu-se sa stinga lumina pentru a arata ca intr-adevar ne pasa de starea planetei si de modificarile climatice...

Asa am avut si eu de infrint acasa "rezistenta masculina" :-) care tocmai intre 20.30 si 21,30 avea multa treaba, norocul meu fiind , totusi, ca "microbii" nu-i avem in casa. Ezitind intre a merge la plimbare o ora si a vorbi la telefon, am ales ultima varianta, o delicioasa ora de relaxare cu prietenii, spre satisfactia mea, toti la lumina luminarilor...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tulcea de alta data...

Voturi albe, voturi naive

Doua articole interesante