vineri, ianuarie 08, 2010

New advertising

O inedita forma de publicitate la un act cultural am primit-o astazi, pe e-mail. Initial am crezut ca este un flashmob, adorabil asa cum a fost cel din Gara Anvers , care a circulat pe net anul trecut, insa finalul a aratat scopul reprezentatiei. Iar asta nu a insemnat ca nu a produs o imensa placere trecatorilor si, desigur, celor care-o vad acum. este genul de reclama care se "raspindeste" singura.


Ei, bine, la gindul ca opinia publica romaneasca este in momentul de fata captiva intr-o discutie sterila despre moralitatea candidaturii lui Prigoana junior iar mutrele incruntate de la televizor ne explica situatia economica dramatica, imi dau seama cit suntem de marunti... Asta am mostenit, asta transmitem.
E bine de stiut ca exista, chiar in aceste triste momente de criza ( :-p ) oameni in lumea larga care stiu sa se distreze, sa cinte, sa se bucure, sa ofere un "moment" semenilor, pentru simpla placere.

Flashmob-ul din Gara Anvers este mai jos:

3 comentarii:

Liviu spunea...

Pe flashmoburile pt. Michael Jackson le stii? Au fost doua in Bucuresti si mai multe prin lume. Daca nu, pot sa caut linkuri.

Liviu spunea...

Intre timp am cautat clipul, sunt trei flashmoburi (Romana, Plaza, Gara de Nord):
http://www.youtube.com/watch?v=C5Nl09rh2HQ

Luciana spunea...

Da, Liviu, multumesc pentru link. Nu stiam de flashmob-urile din Bucuresti. Sunt reusite.
Am incercat sa vad fetzele celor de pe margine...De aplaudat au aplaudat, or fi si zimbit? Oare nu am cam uitat sa zimbim? Sa-mi spui tu :)