Sa furati bine!

Tocmai cind ma obisnuisem cu ideea ca se va termina anul fara sa gasesc un subiect memorabil, care sa ma scoata din marea mea lene ori dubiile fara leac ca acest blog imi va folosi vreodata la ceva, iata ca s-a itzit SUBIECTUL:
se poate dovedi ca, in 2004, s-au furat voturi.

Iata povestea. Zilele trecute o colega a fost chemata la politie, pentru a fi cercetata intr-un dosar penal.Voi trece peste emotiile si zbuciumul acestei amice care nu-si putea inchipui cum a ajuns "in aceasta situatie" :-) Intrucit nu era singura, misterul s-a dezlegat repede. In 2004 se afla la Sinaia, la un curs, in timpul primului tur de scrutin al alegerilor prezidentiale si parlamentare si si-a exercitat dreptul de vot. In acelasi timp, la Tulcea, cineva a votat in numele ei iar, la centralizarea voturilor acordate pe listele suplimentare, ea a aparut "votata" in doua locuri. Caz penal.

Desigur, auzisem, de-a lungul timpului ca se fura voturile dar nu am vrut sa cred, poate si pentru faptul ca, pe unde am fost, la alegeri, totul s-a desfasurat corect...

Insa frumusetea intimplarii este alta: vedem cum politia "isi face datoria" dar mai ales isi face de de lucru acum, la 4 ani de la evenimente, incercind sa gaseasca argumente (cred eu) pentru un frumos nup (neincerperea urmaririi penale - pentru cine nu stie) in dosarul "frauda electorala"... pen'ca, nu-i asa, legal, listele electorale cu votantii de la sectii au fost distruse (termenul de pastrare era 2 ani de la alegeri). Asadar, birourile sectiilor de votare ies din discutie a fi cercetate( asta daca, vreodata, i-a dat cuiva prin cap sa o faca... ) La rindul ei, colega mea poate dovedi cu un inscris ca a fost la Sinaia, deci iese si ea din cercetare. Politia isi face datoria,cum spuneam, deci nu o putem acuza de nimic.
Cine-i vinovat atunci?
Inclin sa raspund: cine a avut de cistigat din asta. Sau, intr-o alta varianta: cine a permis aminarea judecarii acestui dosar.
Oare, cine??!!

Cazul a fost deschis la initiativa lui Funar, imediat dupa alegerile din 2004 si s-a taraganat rezolvarea pina in zilele noastre cind, iata, nu se mai poate face nimic. De fapt, la politia din Tulcea dosarul a ajuns de curind , el stind mult si bine, pina acum, la politia capitalei. Imi spunea colega ca era o lista lunga, lunga de nume care apareau a fi votat in doua locuri deodata. Intrebarea logica este: dar cum ramine cu cei care nu s-au prezentat la urne? Or fi votat si ei, in lipsa?!

Si-uite-asa mi-au revenit in memorie bucuria din 2004 cind a cistigat base alegerile, glumitele lui cu ursul si iepurasul, cu "adriane nici nu stii cit de mic incepi sa fii", si -recunosc- mi s-a facut rusine de naivitatea mea. In acelasi timp, ma bucur ca predictiile mele din 2004 cum ca psd-ul va fi invingator nu s-au implinit insa mi-ar fi placut asta sa se fi reusit si altfel decit prin frauda.


Ne vom face vreodata bine?!! Eu am mari, mari dubii...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tulcea de alta data...

Voturi albe, voturi naive

Doua articole interesante