Dragobetele saruta fetele!

Intrucit imi expira perioada de proba oferita de www.web-stat.com pentru monitorizarea blogushteztului meu, tin sa le multumesc celor 522 de internauti care au citit cite ceva din cele scrise de mine, in perioada 22 ianuarie-24 februarie a.c.. Au avut mare succes referatele privind zvonul, cu referire la domnitza Elena Udrea, semn ca elenele vor exercita o vesnica si constanta fascinatie asupra romanilor, precum si cele referitoare la comunicarea lingvistica (cu aplicatie la minunatul Levant al lui Mircea Cartarescu) ori la comunicarea audio-vizuala. Uimitor este ca si eu am scris cu placere respectivele referate, lucru care ma face sa cred ca internetul va oferi, in timp, si altceva decit copy&paste userilor.

Ii salut cu mare drag pe cei citiva cititori fideli, am citiva (n-as fi crezut :-) care revin pe acest blog. Din nefericire, site-ul de monitorizare nu mi-a spus ce cauta si , mai ales, ce gasesc in gindurile pe care le exprim aici. Ii astept cu nerabdare sa scrie si ei, sa infiripam un dialog. Am putea. Asadar, prietenilor din Bucuresti, Sibiu, Brasov, Blaj si, nu in ultimul rind, tulcenilor mei le trimit, de Dragobete, o imbratisare.

As minti sa nu recunosc ca mi-a palpitat inimioara vazind ca sunt citita in Moldova (11 useri m-au vizitat), in SUA (10 useri- inima bumbudibum, urmarindu-i cu ochiul mintii in Moutain View- California, Liberty ville ori Dallas) 4 din Franta , 3 din Canada, si cite 2 din UK,Italy,Slovenia,Belgia. Big hug 4 U !

Ei, si nu ma pot abtine sa nu-l dragobetzesc umpic si pe demirel, cel care m-a "impins" sa scriu albastru si cel cu care port cele mai dragutze&serioase&inteligente dezbateri pe yms.

Tututor, o urare:

SA IUBITI FRUMOS!

P.S> Spre deosebire de cistigatorii premiilor Oscar, eu nu am lacrimat cind am spus toate acestea! ;-)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tulcea de alta data...

Voturi albe, voturi naive

Doua articole interesante