Fragmente

Chat,chat, chat...insa in avalansa de vorbe cu care ne inconjuram zilnic, astazi am primit o foarte amuzanta descriere a bloggerilor...zice-asa amicul meu care, apropo, uraste yms-ul:

El: daca ar fi sa impart azi blogosfera in categorii, asa avea asa:
El (10/10/2007 11:33:59 AM): - attention whores. pesoane care "au penel" (cum am vazut ca se spune, evident gresit semantic) si care aspira sa devina jurnalisti, sau chiar sunt. exemplul perfect: bucurenci
El (10/10/2007 11:35:45 AM): defecte: incredere prea mare in propriile pareri, nedeschidere spre dialog. ei polemizeaza cu bata. maximul de argument e argumentul autoritatii: "pai, daca-ti spun EU?"
El (10/10/2007 11:35:46 AM): categoria 2:
El (10/10/2007 11:35:46 AM): - pustanii. aia de au vrut sa *** cu ajutorul forumului vor acum sa *** cu blogul. (pardon)
El (10/10/2007 11:35:48 AM): - gagicile despletite. "doar eu sufar, nimeni n-a mai suferit pana acum. sun ofelia, penelopa si julieta la un loc. omoara-ma, dar iubeste-ma."
El (10/10/2007 11:36:25 AM): - religiosii. foarte multi preoti in blogosfera! eu pana acum n-am intalnit unul care sa nu fie imbecil, dar na, dat fiind ca e un subiect sensibil, sa spunem ca n-or fi toti asa.
El (10/10/2007 11:37:01 AM): - oamenii normali. pe astia nu-i viziteaza aproape nimeni si scriu rar. cu mici exceptii...

Intrebare: cine si cum se recunoaste in aceste categorii? :-) funny

*****

Si tot astazi am rasfoit alte bloguri (nebunie mare, frate, cu acesta noua distractie) asa ca l-am descoperit pe acesta http://doareu.blogspot.com/ unde > are o pisica fix ca a mea :-) Una dintre scrierile lui mi-a atras atentia...e din nov. 2006:

Zice: <<"Bai, dar de ce [...] masii, nu ma simt mai sigur pe mine, mai intarit si mai cinic?.." Lol, ca sa zic asa... "Pai, ca n-ai de unde, asa esti tu croit..." sau ce naiba sa-i mai spun sa faca?..Ah, simt ca incep sa dau sfaturi, o trasatura masculina, si nu stiu sa-i dau..Adica stiu, dar parca sunt din carti, din filme.."Nu, ma," zice.. "pai, tu cum reusesti?" Tare, ma gandesc.. "ce sa reusesc?", intreb.. "Pai, sa te doara-n stii tu ce daca iti zice vreuna la care tu tii ca un imbecil ca sa gandiiit eaaa...[ ;)) ]...ca n-ar merge sa continue..." Phaaa... "pai...man...nu reusesc nici eu." Confuzie totala..hai la o bere..

Da, suntem un grup destul de larg de astfel de dinozauri, care fugim destul de haotic de glaciatiunea produsa de un numar tot mai mare de femei, care se misca foarte repede pe campul de lupta. Folosesc niste arme neconventionale, lupta urat, lovesc sub centura si sunt atat de rapide incat din doua miscari te-au facut, boule.

Nu urasc femeile, acesta nu este un post despre asta... Ba chiar le iubesc, e ca in bancul ala: sunt un lesbian, iubesc femeile... Si mare dreptate avea Cartarescu in a lui "De ce iubim femeile". De fapt, asa am vrut sa numesc postul asta, dar nu vreau sa afirm o opinie...vreau doar sa zic, uite ce dracu mi se intampla si ca de asta ajungi sa spui "DOAR EU". DOAR fuckin' EU. Da, sunt putin furios, scuze. Nici nu am cum sa fiu altfel... Doar maine o iau de la capat, nu?...>>

Teribil. Onoratele matres s-au nascut, deja! :-)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Tulcea de alta data...

Voturi albe, voturi naive

Doua articole interesante