Profesionistii

Putine emisiuni tv reusesc sa ma impresioneze insa, de fiecare data, ramin placut surprinsa si entuziasmata de emisiunea Eugeniei Voda- Profesionistii. Din nefericire pentru mine, mereu prind sfirsituri si ramin mereu cu un gust amar cum sunt "aruncate" la ore tirzii astfel de emisiuni, atit de bine facute. Simbata a fost un interviu oferit de procurorul Voinea, cel care a instrumentat procesul lui Ceausescu. Remarcabila Eugenia Voda si uimitor procurorul... iar interviul, extrem de onest. Sper sa apara inregistrarea aici http://www.tvr.ro/emisiune.php?id=644&ed=16372 , unde deocamdata se afla numai inregistrarile interviurilor Ambasadorului Spaniei in Romaniei si dr. farmacistului Lucian Bojor (pe care nu le-am vazut, avcourse :-)

Dupa nitica gugaleala astazi , am gasit si un interviu oferit, de data asta, de Eugenia Voda http://www.cariereonline.ro/index.php/articles/Eugenia_Voda:__Nu_îmi_plac_salturile_cu_parasuta_închisa

P.S. Pina la urma am aflat orele de difuzare ale emisiunilor Eugeniei Voda: marti la 17 pe TVR Cultural si miercuri la 02,30 (in reluare) ; tot in reluare, la 01,35 simbata noapte, pe Romania International...

Comentarii

Anonim a spus…
Foarte bun interviul, mi-a placut, merci de link.

Postări populare de pe acest blog

Tulcea de alta data...

Voturi albe, voturi naive

Doua articole interesante